lundi 24 février 2014

Removable Collars, Trendy..?

Hi guys,

I know I know!
Apparently, It's been trendy for two years already but who cares! right?
 ( I guess I live in my one little world).
 Is it good to be trendy ? Or is it better to fulfil your obsession..?
Mine was this little black thing that got me by surprise. 
I never thought too much about this accessory but now that I have tried it,
 I'm a convert to it and I want to buy some more.
This is so easy to style on anything,
 even with a T-shirt like I did in my previous look.
 You can also pair it with a jumper, a dress and even with a Shirt. 
So for my birthday one of my dear friend gave me this particular collar and I loved every about it.
The "col Claudine" was already trendy to wear on shirts which was really limited but removable collars have open new possibilities in styling.
Whether you like layers your clothes or  your like transparency,
 this accessory is a fabulous thing to use and a must if you ask me.
Details: Removable Collar: Princess Tam Tam.

Salut my fashion lover,

Je sais ce que vous allez me dire à l'unisson: "cet accessoire est à la mode depuis deux ans" (au moins) mais je m'en soucie guère.
 Pensez-vous qu'il est préférable de suivre la mode et de suivre ses obsessions?
 Je choisirai la deuxième option et comme vous pouvez le voir cette petite chose noire a retenu mon attention.
Pour vous dire vrai, je n'en avais jamais porté avant cette année et une amie bien convertie me l'a offerte pour mon anniversaire et à la suite de cela je ne l'ai plus lâchée.
Cet accessoire est une arme de style imparable car on peut l'associer à tout type de haut et je ferai une petite vidéo pour vous montrer cela.  En attendant voici quelques photos.

Love from ParisianTaste.

Aucun commentaire: