mardi 11 février 2014

The T with a face...

Fashion to me is about playfulness and creativity so I decided to incorporate a new piece to my simple T-Shirtless wardrobe.
I like to spice things up and trying out new stuffs especially when something came to my attention. 
Lately I was catching up with my American Horror Story episodes when I was intrigued about the era there were in fashion wise (during flashbacks) so when I came across this T-Shirt, I knew that I will be perfect to have in. The design is a mix of an old and new era which gives me a good feeling,
 a good vibes I get. I feel cooler, edgier with a touch of uniqueness.
What about you and your face up or design T-shirt?
Details: T-Shirt from Zara, Skirt from F21, Cardigan from Etam, Shoes from Camden Town.

Salut à tous,
 La mode est un bon moyen de s'amuser et d'être créative au quotidien donc
j'ai décidé d'ambiancer un peu les choses en rajouter un élément funky.
 Pour ma part, je ne le dirai jamais assez, j'aime les choses sortant de l'ordinaire,
avoir l'élément qui façonne et qui donne ce côté pêchu et vivant à la tenue.
 Ce T-shirt a clairement suscité ma curiosité dans un premier temps
puis mon envie, alors je vous explique pourquoi !!
 Récemment j'ai rattrapé mon retard sur les épisodes de la série
American Horreur Story et là j'ai été fasciné par la mode des années 1830. 
Donc vous comprendrez que quand j'ai vu ce T-shirt.. Il me le fallait. 
J'aime ce mélange d'époque: la simplicité du T-shirt et le côté vieillot voir 
ancien du design donc sans trop de bavardage, je vous laisse aux images.

Love from ParisianTaste.

Aucun commentaire: