dimanche 25 mai 2014

My Sunday Usual |Being casual

Salut à tous,


Ce dimanche, nous avons pas mal de chose en tête en autre
 la fête des mamans et puis les élections donc prendre soin de soi passe un peu à la trappe. 
Pour ma part, je ne veux pas m'oublier mais je ne veux pas non plus passer trop de temps
 à me pouponner donc je préfère privilégier  mes accessoires afin de donner 
un coté recherché (alors que non ha ha) et je porte une robe simplissime au possible.

Voilà mon look du dimanche et vous??
N'hésitez pas à ma twitter ou instagramer vos tenues.

Bisou les filles.

Hi lovelies,

This Sunday, we have so much things to think about: mother's day and European election 
that we aren't going to take time for yourself.
For my part, I do not want to forget myself or neither taking too much time pampered myself thus I prefer to play with my accessories to give a sophisticated look and 
by wearing a dress as simple as possible

Here is my Sunday look
Do not hesitate to twit or instagram me your Sunday OOTD.
Bye Guys.
Hat > Ebay
Leather Jacket> Etam
Dress and Necklace> H&M
Shoes> Camden Market
Bag> Zara

Love from ParisianTaste.

Aucun commentaire: