dimanche 23 mars 2014

#2| What do this Sunday...(22th of March)

Hello my fashionista,


Weekend is the perfect moment to do what you love, mine has been eventful in so many ways, first I had my friend's bachelorette party and then I went to an event that I would like to share it with you and give you all the dips on it. 
I was walking around Paris and I came across this event Tmode so I decided to enter to see what everyone was up to!
Indeed this event was reunited designers specialize in many different suffs such as jewellery, decoration, clothes, accessories, vintage pieces. 
 Let me tell you that for a fashion blogger that was a good discovery because I met talented designer that you definitely need to check it out.
Especially if you lie me and you like to be different and not having what a half dozen people have.
I will share some pics to give you the envy of discovering the event.
Créatrive de bijoux/ Jewellery designer: (Genevieve Kate
Lampe en tulle/ Lamp in tulle Fettucia design.






La marque des lunettes original / Coolest brand for glasses

Salut à tous,


Le weekend est le moment idéal pour faire ce qu'on aime, 
le mien jusqu'à présent a été riche en émotion et rempli de bonne surprise dont une en particulier que j'aimerais partager avec vous! 
Je me promenais à Paris et je suis tombé sur un événement mode super sympa appelé Tmode.
Cet événement réuni plusieurs créateurs confectionnant toute sorte de chose, j'ai été assez impressionné sur l’ingéniosité et la créativité de certains ( bijoux, accessoire, customisation, article vintage).
Je fais partie de ces gens aimant avoir des choses uniques et propres à soi, c'est pourquoi  si vous êtes comme moi et surtout si vous aimez acquérir des pièces à votre goût sans que personne puisse vous copier ce lieu est fait pour, je vous conseille d'y faire un tour et de me dire ce que vous en pensez...

Quand: Dimanche 23 Mars.
Où:c'est au 48 rue Vieille du Temple, Paris 4e.
Horaire:10:30-20:30.


                                      ENTRÉE LIBRE.

Love from ParisianTaste.


Aucun commentaire: