lundi 31 mars 2014

Topshop inspiration...

Hello guys,


I don't know about you guys but me quietly frankly 
I don't have thousand of Euros to spend on clothing unfortunalety, 
I wish I had it though but in the meantime, time to time 
I will share with you what I like, what I have been spotted and how to style it.
So today I draw from the peplum piece from topshop that I like and it's really versatile. 
I mean I focused myself on having a chic and soft look so I did it with a skirt, 
trousers and a short to give you some options because I know some of you, 
prefer pants or skirt or short so 
I hope you feel inspired in order to incorporate it in your own style.
 Let me know what you think.


Details: All clothes by Topshop.
Salut à tous,

Je ne sais pas vous mais à mon grand regret je n'ai pas des mille et des cents à dépenser sur les vêtements sur tous mes coups de cœur et je pense que vous aussi donc j'ai décidé que de temps à autre de mettre mes envies sur le blog et vous montrer comment les assembler. A défaut d'acheter, il se pourrait que vous vous puissiez ha ha.
Je me suis inspiré de la pièce péplum by Topshop et je voulais créer trois styles remplis d’élégance et de chic. Pour que chacun puisse s'y retrouver: il y a un look en jupe, un look en pantalon et un look en short comme ça je suis sûre que chacun pourra y trouver son compte.
Je vous laisse découvrir ces inspirations.

Love from ParisianTaste.

Aucun commentaire: