dimanche 12 janvier 2014

Being extravaganza

Hello Guys,

This style is purely inspired by Solange Knowles:
She is my main inspiration in fashion and she always so daring and looks just perfect so I wanted to copy a make up and to be creative like her by my dressing.
The way we dress is so conventional sometimes so I like to spice things up with my favourite statement pieces and this jeans is just the GOLD piece of this OOTD. I mean I know people like to be low key as possible but for what?? I like to mark my difference by the way I dress.
This jean reminds me my experience in New York, reminds me our blessed I have been to go there.
 This experience allows me to see another perspective in life and helps me to learn more about my character and directs me over the right path.
Enough spirituality for now and let it be all about clothes.

Salut à tous,

Ce style est influencé par Solange knowles:
Elle est une grande source d'inspiration pour moi, elle prend des risques et marie les habits divinement bien donc je voulais imiter son maquillage et surtout son audace vestimentaire.
La manière dont on s'habille est tellement conventionnelle parfois que je ressens le besoin de pimenter les choses avec des pièces originales. 
Concernant cette tenue du jour, l'objet qui vaut de l'or est: le jean. Je peux concevoir que ce style ne sera pas au goût de tout le monde spécialement ceux qui aiment porter spécifiquement des couleurs neutres ou foncées! Mais je dis pourquoi pas? 
C'est bien d'être différent et parfois même audacieux.
Ce jean me rappelle New York, me rappelle la chance que j'ai eu d'y aller. J'y ai vécu unee expérience magnifique me donnant un nouveau regard sur ma vie et cela m'apporte de nouvelles perspectives.
Bon assez de spiritualité sur soi et passons à la tenue du jour.




Details: Top from F21, Jeans from Thrifed Shop( Beacon's closet), Shoes from Topshop, Belt from H&M.

Love from ParisianTaste.