mercredi 22 janvier 2014

Let's be Retro....


Details: Shirt from Gap, Trouser from Mango, Shoes from Aldo, Bag from Zara.

Hello guys,
Sorry for my little absence but a lot happened! Good things of course.
So this post is an inspiration that came to me after watching a YouTube inspiration from the 50s. 
I am a fan of this period: The look, the hair, the sexyness! So unique.
I wanted to recreate the look with my hair and keep my clothes in this era because Halloween is in October haha.
So here the look I hope you like it.

Salut à tous,
Veuillez m'excuser pour cette petite absence, plein de choses se sont passées (bonne bien sûr).
Ce post est consacré à un look qui me tient à cœur et surtout que j'aime beaucoup celui des années 50.
J'ai  recrée cette ambiance avec la coiffure de cette époque par contre je n'ai pas osé m'habiller pareil car je voulais mélanger modernité et authenticité dans un même look. 
Et puis Halloween n'est qu'en octobre ha ha.
J'espère que cela vous plaira.
Bisous

Love from ParisianTaste.

Aucun commentaire: